המכללה האקדמית אשקלון
המכללה האקדמית אשקלון: סטודנטים

מוקד תמיכה

היחידה למערכות מידע מפעילה מוקד תמיכה טכנית אליו ניתן לפנות באופנים הבאים:

פתיחת פנייה מקוונת (מומלץ)

  • היכנס ל-שירות מידע אישי בחר תמיכה טכנית והזן את פרטי הבקשה.
    אנו נשתדל לטפל בבקשה בהקדם האפשרי.
 מוקד טלפוני - 08-6789161
להלן מועדי הפתיחה של המוקד הטלפוני (באין מענה ניתן להשאיר הודעה).
 
  • בימים א-ה בין השעות 09:30 עד 12:00 ובין השעות 13:00 עד 14:00.
  • בימי ו וערבי חג - בין השעות 09:00 ועד 11:00.